Masz pytania? Dzwoń: 42 636 22 21 | 506 165 321

Sezon 2019 idzie nowe?

 

Po długiej nieobecności spowodowanej wyjazdami na Eurobike oraz spotkaniem dealerskim Scotta w Lenzerheide, a także masą obowiązków po powrocie do Łodzi udało nam się w końcu zrobić podsumowanie.

Zacznijmy od tego, że z roku na rok coraz bardziej podkreślana jest waga z jaką należy podchodzić do wyboru roweru. Właściwiego określenia własnych potrzeb i prawidłowego doboru wielkość ramy, z czym bywa różnie, głównie za sprawą sprzedaży internetowej. Jest to ekstremalnie ważne, gdyż tylko poprawne określenie powyższych, umożliwia Państwu cieszenie się idealnym rowerem oraz komfortową jazdę.

Wszystkich zainteresowanych określeniem własnych potrzeb rowerowych oraz prawidłowym doborem ramy zapraszamy do sklepu gdzie służymy pomocą. Jeśli jednak chcesz poszerzyć horyzonty w domowym zaciszu możesz zajrzeć tu, gdy oczekujesz pomocy w doborze tu. W kwestii optymalizacji pozycji i bike fittingu warto zobaczyć to.

eBike ♗.

To bez wątpienia prawda, szczególnie w krajach na zachód od naszej granicy. Fakty są jednak takie, że czy nam się to podoba czy nie zainteresowanie erowerami w Polsce rośnie. Było to doskonale widać podczas ostatniej edycji Scott Test Touru w Łodzi.

Turystyczne rowery elektryczne wydają się cieszyć największym zainteresowaniem. Dlatego oferta Scotta na przyszły rok została znacząco wzmocniona w tym segmencie. Nowością jest Scott Axis Evo, który łączy w sobie wszystko co niezbędne w rasowym turystyku z pełnym zawieszeniem.

Nowością jest wykorzystywanie przez Scotta dwóch doskonale znanych napędów Boscha i Shimano.


W rowerach elektrycznych znajdziemy również zupełnie nową linie – Strike eRide – opracowaną z myślą o wszystkich, którzy potrzebują ebike to jazdy w bardzo ciężkim terenie. Linie cechuje bardzo wysoki prześwit oraz jednostka napędowa od Boscha.

ZAWIESZENIE – Fox Live Valve

Mogłoby się wydawać, że na tym polu trudno o rewolucje a jednak. Akcelerometry – dokładnie trzy, żyroskop i komputer analizujący pracę amortyzatora i dampera 200 razy na sekundę tak w teorii wygląda sytem Live Valve od FOXa a w praktyce? Jest Bosko! System działa w mgnieniu oka, zawieszenie działa płynnie i mimo testów w ciężkim terenie na zjazdach wręcz idealnie, podobnie na podjazdach. Live Valve nie jest systemem, który wkracza do branży z nikąd został sprawdzony i z powodzeniem wykorzystywany jest  samochodach terenowych, maszynach typu Polaris. W przyszłym roku nowy system FOXa znajdziemy w Scott Genius Ultimate, warto wspomnieć, że Scott jako pierwsza firma zdecydowała się prowadzić Live Valve do swoich maszyn!